Tuesday, December 3, 2013

::DOUBLE STEMCELL::

Bismillahhirrahmanirrahim
Assalamualaikum......

Haaa hari ni nk cite pasal produk pulak. Sapa nk cantik angkat tangan? Sapa nk sihat angkat tangan? Sapa takmau cantik dan sihat kan????Semua org nak. Termasuk aku letteww. hikhikhik
Nama produk ini DOUBLE STEMCELL
Apa maksud dia?? Apa kebaikan dia?? sapa yg buleh makan??
Ceywah macam soalan lazim la pulak..hehee
Produk ni adalah untuk mengaktifkan semula sel-sel pada tubuh badan kita agar sentiasa cergas dan bertenaga.

Ok mai sini nk bagitau apa dia yang dikatakan DOUBLE STEMCELL ini:

Double stemcell ni dihasilkan daripada stem epal dan stem anggur. Buah epal ini asalnya daripada Switzerland. Pokoknya ditanam sejak kurun 18 dan berkeupayaan untuk menyembuhkan diri sendiri dan bertahan lebih lama jika dibandingkan dengan jenis-jenis yang lain. Pokok epal ini hampir pupus kerana buahnya yang masam dan kurang diminati. Epal ini berbeza dari yang di pasaran, ia mengandungi antioksidan yang tinggi, jika ia gugur dari pokok, sehingga 4 ke 6 bulan ia tidak akan kecut dan busuk. Pokoknya yang tercedera akan pulih dengan cepat.

Untuk pengetahuan semua, Double Stemcell ini boleh dimakan oleh semua peringkat bermula dari baby umur 1 hari sampai la ke orang tua. Lelaki ke perempuan ke semua boleh makan.

Meh nak tunjuk rupa DOUBLE STEMCELL

tadaaaaaaa :)
  
DOUBLE STEMCELL (yg tepi tu TRIPLE STEMCELL, nt kita cite sal triple plak eh)


Meh nak habaq kebaikan dia pulak:
  • Melindungi kulit daripada terkena pancaran UV yang boleh merosakkan sel-sel kulit
  • Membantu meningkatkan daya penyerapan kolegen
  • Meningkatkan stamina fizikal dan peringkat tenaga 
  • Membantu membaiki  dan pertumbuhan sel-sel baru 
  • Membantu membaiki sistem imuniti 
  • Membantu mengurangkan kedut pada kulit muka 
  • Membantu menguatkan sendi dan tulang 
  • Mengurangkan risiko kanser 
  • Melambatkan penuaan 
  • Melaraskan pH dalam badan 
  • Antioksidan 

Cara makan dia tersangat la mudah. Tak perlu nak bancuh2 bagai. Buka dan terus tuang ke dalam mulut tetapi tuang di bawah lidah. Kemam sekejap dan ia akan perlahan-lahan menyerap.



Double Stemcell sebenarnya apabila kita makan dan tuangkan di bawah lidah, sel stem akan pergi melalui saraf kita pergi ke otak dan memberikan isyarat di mana mereka perlu untuk membaiki dan pertumbuhan semula sel-sel mengelilingi luka dan bahagian penyakit, mengawal tahap pH dalam badan, apabila selepas sistem imuniti badan meningkat perlahan-lahan penyakit akan mendapat penyembuhan.

Perlu tahu bahawa Double Stemcell ini tidak menggunakan unsur haiwan langsung. Semata-mata tumbuhan iaitu stem epal dan stem anggur.

Produk ni jgk ada liabilty tau RM3,000,000.. haaaa xpayah takut2 okey!!!

Dan yang paling penting!! Double Stemcell telah berdaftar dengan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) dan ia telah melalui Institut Piawaian dan Penyelidikan Perindustrian Malaysia (SIRIM) dan SGS  Singapura Makmal Ujian Standard. Produk ini disahkan selamat dan berasaskan tumbuhan 100% .

Siapakah yang memerlukan Double Stemcell ini??
Orang yang mementingkan kesihatan, badannya lemah dan berpenyakit, sayang kepada keluarga mereka, yang ingin menikmati kehidupan mereka dengan sempurna dan sentiasa sibuk dengan banyak penglibatan dan kerja. Haaa sapa2 yang rasa dia seperti di atas boleh la try. Hasilnya memang kebaboooommmmm. Tak caya???? try tengok..hihihi

Sapa nak tau info lebih lanjut boleh pm/wasap saya di 012-4045958(wanie), Fb: wanie_9884@yahoo.com
saya akan beri penerangan lebih detail lg.

OK Peace!!
setakat ni dulu untuk arini
bubye.....
Assalamualaikum.........
Thank you for reading! :)





No comments:

Post a Comment