Sunday, March 6, 2011

mengactivated semula....:))

lamanya saya x active saya punya blog  saya ni.asyik bca blog org jer.bla bca blog org teringin plak rsa nk cita kisah saya dan keluarga saya sendiri plak..hehehe..bermulanya kisah pertama yang akan saya ceritakan pada thn 2011 ini..dh terlambat kot,hehehe...


CARNIVAL @SP (26.02)
arini saya n my beloved hubby bwk anak2 g carnival kt sp.anak2 hepi sgt bka tau mama n papa nk bwk diorg g mandi manda.kitorg g 2 famili.1 famili lg adalah famili angah+k.fiq wif their twin.sonoknya anak2 saya bla dpt tau yg adik kakak pn akan p jgk.kitorg gerak dlm kul9 mcm tu la.then sggh mkn jp tp kesian k.fiq dia xmkn pn cz kt kdai tu menu dia aneka kari,k.fiq kureng ckit klu bab kari ni.minum jer dia.lm kul11 lbh kitorg smpai la kt carnival.wahhh ramainya org,nk parking pn ssh.anak2 la yg paling hepi,xsbr2 dorg..msk jer kt dlm tu xsbr2 dh anak2 nk mandi..hehehe,syok jer tengok gelagat dorg,kalut jer nk tukar bju..pas tukar bju terus msk dlm air........

tempat apix paling suka mandi :)

xdan nk pakai bju dh

twin yg comey

ni lah yg sempat di upload pstu cbuk la nk mandi lak,camera kesygn my hubby pn kena la simpan..:)so benti la stkt tu amik gmbr.
lm kul2 ptg cmtu la kitorg pn mula la pujuk2 anak2 untuk balik,xpuas2 main air dorg nih..abg ngah n kakak takut,mandi kt gigi air ja..hehe..yg abg long n adik p merata mandi,lgsg xtkut..hehehe
pas dh ok semua,kitorg pn tukar bju n then blk..sblm blk tu sggh jp umh cousin angah,pastu trus blk.atas keta anak2 tdo keletihan.....

1 comment: