Tuesday, September 6, 2011

::RAYA ::

kali ni nak cerita tentang raya KAMI dr raya pertama sampai la raya ke7..sbb pe sampai raya ke7 ja???sebab raya ke8 da stat keja. lepas2 ni klu ada lg saya akan update tu pn klu rajin la..huhu




RAYA PERTAMA
wif keluarga mentua-lepas sembahyang raya n sblm p kubur





pic dgn famili saya tade sbb dorg sibuk sgt wt apa tah smpai xdan nk b'gambar :(


RAYA KEDUA



ni tema baju raya ke2 kami :)







anak-anak tersayang :*


RAYA KETIGA
da tade pic..huhuhu tp tema baju raya KAMI utk raya ke3 adalah kaler kuning nk dekat2 oren dh. kaler ape erk org pggl kaler cmtu??hihihi
yg bestnyer raya ke3 ni sbb abg saya yg sulong nk blk kg(ceywah mcm lama je xjumpa) huhu. mcm2 yg kitorg plan sepanjang abg saya ada kt kampung ni. tp sementara tunggu abg saya sampai tu kitorg g makan kenduri cikgu ABG NGAH kawen......


ni la cikgu abg ngah-cikgu mardu

SELAMAT PENGANTIN BARU

RAYA KEEMPAT

hohoho.. arini kitorg plan nk g wang kelian. sja. jln2 cuci mata :)
famili saya+famili bang man. hubby sbg jurukamera so tade la gambar








pas balik dr wang kelian kitorg g gua kelam :)


RAYA KELIMA
arini da set wat makan2 kt umah famili saya. menu kitorg perut lilit bakar+daging bakar+air asam+masak lemak ikan kering ngn terung+ayam percik+ikan temenung a.k.a ikan kembung masak stim. huh! menu mmg mabelessssss.. tp saya nk mtk maaf byk2 kt semua org yg makan tu sbb perut lilit tu t'lebih garam.. muahahahaha.. SORRY (KESILAPAN YG TAK DISENGAJAKAN) huhuhu
raya ke5 pn tade pic sbb cbuk memasak n MY LUVLY HUBBY cbuk membakar lauk pauk :)
lps makan semua t'lentang. ZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzz



RAYA KEENAM
huhhh!! agak xseronok sbb bang man da nk balik tepeng(da umah dia kt sana mesti la dia nk balik) huhu
semalam bang man da ckp on d way dia nk balik tu dia nk singgah umah saya dlu, maka pg tu saya bgn agak awal dr biasa ;) tgh masak megi utk sarapan (ops t'lepas ckp plak) hahaha tp saya bukan seorang wife n mama yg pemalas yer, tp MY LUVLY HUBBY yg mengidam nk makan megi pagi2 nih, so saya pn wt la utk MY LUVLY HUBBY. klu x caya tanya la HUBBY saya :) tp megi HUBBY wt lg sedap. hihi.. ok la sambung blk cita td, tgh masak megi tu, hp kesygn saya pn b'bunyi n tgk abg kesygn saya tu la call tp dan lg cakap kt MY LUVLY HUBBY "bang man nk mai dh apa". jawab la tpon tu tgk2 bang man tpon bgtau yg abg saya yg 2nd tu xcident. hahhh! agak t'kejut time tu tp bila bang man ckp org tade pape cuma keta jer teruk. fuh! lega. ALHAMDULILLAH.....


KDA 6700



RAYA KETUJUH
da tade sapa2 lg kt umh. semua org da blk umh sendiri n mula bekerja. tp saya n MY LUVLY HUBBY xkeja lg arini. sgttttttttttt sukaaaaaaaaaa :D kitorg ada urusan sikit arini so tambah cuti lg sehari. arini saya+MY LUVLY HUBBY+baby AIRIL FARIS pegi alor star arini. ABG LONG xpegi sbb sakit mata, oh ya! agak kureng skit raya tahun ni sbb anak saya yg 1st tu sakit mata. sian dia :( ABG NGAH lak tanak ikut. agak hairan bin ajaib la pulak awat la ABG NGAH tanak ikut, smpai ke n3 ni dipost masih belum dpt jwpn lg. salunya dia la yg paling kalut sekali bila nmpak MAMA+PAPA bersiap nk keluar :)

**setakat ini saja dulu cerita RAYA saya.. klu ada tambahan saya akan update kemudian.. byeee!!



SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 
MAAF ZAHIR DAN BATIN









No comments:

Post a Comment