Thursday, March 14, 2013

:: DINNER SEMALAM ::

Assalamualaikum......
Selamat pagi Khamis...
Salam 1 Malaysia.....

Entry kali ni nak ceritakan tentang dinner semalam. Dinner bersama opkos en. hubby tersayang n bersama anak2 terchenta n bersama lg mak & ayah mentua n sorg lg sure x ketinggalan pnya klu bab makan adik ipar kesayangan merangkap acu kpd anak2 penakannya.. ceywahhhh...hihihihi

Kami dinner kt Su AlaCarte.. Kedai ni mmg peberet kitorg lah. Tom yam dia mabelessss gilaaa n 1 lg menu yg kitorg suka chicken chop dia, fuhhhh terangkatttt..(melebih la pulak aku nih)

Ok tanak panjang2 kan cita nk gtau ja apa kitorg makan semlm..
MENU UTAMA: nasi putih+tom yam campur+ayam goreng kunyit+telur dadar+kerabu sotong+kailan ikan masin
MENU ANAK2: chicken chop blackpepper(apix) while chicken chop original (abg ngah) 
Aku plak semlm xrasa nk mkn yg menu utama tu so aku order nasi goreng sotong (1 lg menu yg sedap kt kedai ni). Hubby plak mulanya order chicken chop blackpepper pastu hentam nasi plak sepinggan. Tak lama lg aku perasan sama nk gemok cm aku dh. (gemok kah aku????)


jus tembikai

nasi goreng sotong

chicken chop blackpepper

Tu je gambar yg sempat di ambil, yg lain da terlalu lapar makanya tade la pic..

Ok tu je entry kali ni..
byeeee
Thanx 4 reading!!!




No comments:

Post a Comment