Sunday, March 27, 2011

.::D.I.N.N.E.R::.

yeahhhh,mlm ni kitorg nk g dinner kt KUALA PERLIS.saya dh mula membayangkan makanan-makanan yg akan di order malam nanti.bab makan laju jer saya.hihi

kitorg g satu famili dgn MOM&DAD IN LAW n also MY SIS IN LAW,yer la nk celebrate dia kan.lepas magrib saya mula la siap2 MY PRECIOUS BOYS saya yg 3 org tu.yg si abg ngah mcm biasa la memilih baju tak tau nk kata la,baju nu tak mau pakai,baju ni buruk,baju nu bukan baju baru,macam-macam pe el dia tu.last sekali ayat saya 'klu abg ngah nk p,pakai baju cepat,klu tak papa tggl stg'..ha baru la nk kalut,abg long lak mcm biasa la,cool jer,pakai baju apa pn tak per,langsung tak kisah.mcm2 la,baby lak nanti tak tau la cmna,lani tak tau cakap lg,nt jenuh la.hihi..

dekat pukul 930 mlm gk la baru kami sampai.kitorg makan kt depan brasmana tu,tempat biasa la, sampai jer menuju ke kedai MONA tapi tak buka la pulak,nk p tempat baru tu rasa malas lak,nk cari parking lg.pastu kami pn makan kt area tu jgk tp kedai lain.bermula lah sessi mengorder makanan.mula g kt tempat makanan basah tu untuk pilih ikan,sotong n udang.tp itu MY MOM IN LAW  la yg pilih sbb saya ni tak terror bab nk pilih ikan segar ni,saya cuma bg menu jer.hihi..kitorg order IKAN JENAHAK BAKAR,SOTONG GORENG TEPUNG,TOM YAM CAMPUR,UDANG GORENG KUNYIT,KAILAN IKAN MASIN n AIR:JUS EPAL(1JUG) n FRESH ORANGE(1JUG) n satu lg MY LUVLY HUBBY teringin nk try BELANGKAS BAKAR. pekerja kedai tu cakap kejap je siap tp punya la lama kami tggu. tp lapar punya pasal tggu la jgk.huhu...
sambil menunggu tu MY LUVLY HUBBY order lak AIS KACANG,n MY SIS IN LAW order CUCUR UDANG.sambil2 tu biasa la MY LUVLY HUBBY hobi dia snap gambar,asyik jer snap gmbar org nu org ni.hihi..tgh asyik kitorg bersembang BELANGKAS BAKAR MY LUVLY HUBBY pn sampai.ishk!lalu ke nk mkn ni,tp nk try jgk la,anak saya yg 1st(abg long) beria jer cakap 'apix tak lalu nk makan benda tu'..hehe..tp bila dah try si ABG LONG ni mkn tak sangga la pulak.konon tak lalu,saya dh agak dh,si ABG LONG ni jenis semua makan tak pernah ada makanan yg dia tak nak makan.sbb tu badan mcm tu.hihihi..saya plak rasa sekali jer pastu dh tak mau,tak lalu,tak bleh nk telan dh.yg MY LUVLY HUBBY lak n MY MOMIN LAW makan tak sangga,MY MOM IN LAW mmg suka makan BELANGKAS BAKAR,masa tu la dia cita masa pregnant MY LUVLY HUBBY dia tingin nk makan BELANGKAS BAKAR,nasib dapat makan.hihi.patut la MY LUVLY HUBBY pn suka, rupanya dari dalam perut lg dh nk makan.

tak lama lepas tu makanan yg lain pn sampai,sedapnyer tengok..hihi..MY DAD IN LAW yg bubuhkan nasi untuk kitorg semua,tp tak sempat lak nk snap gmbar time tu,yer la xcited nk makan.huhu..pas makan tu blurpppp mmg kenyang giler..mcm tak bleh nk bangun dh..hihihi
 
~~aiskrim~~

~menu kami~

~belangkas bakar~
(ni la yg MY LUVLY HUBBY nk rasa ni)

No comments:

Post a Comment