Saturday, March 12, 2011

.::KURSUS AGAIN::.

Pn. NOOR SHAZWANIE BINTI SHADIN,sukacitanya dimaklumkan anda perlu mengikuti KURSUS PEMANTAPAN TUGAS di Pauh Inn pada 11 MAC-13 MAC..ngeeeee aku kena kursus..waaaaaa xleh nk p mkn kenduri yg byk tu..huhuhu..tp DEMI KERJAYA saya SANGGUP!!:(  haha

1st DAY
dalam pukul 0245pm saya bertolak ke PAUH INN dgn menaiki kereta kesygn MY LUVLY HUBBY(pnjm keta jp erk yang)huhu.g amik kawan saya dlu then baru teruskan perjalanan ke tempat kursus.smpai lbh kurang pukul 0315pm,terus kitorg daftar.pilih bilik untuk 2org,check in msk bilik rht jp.pastu kul4 jpg ada taklimat.tp taklimatnya bkn kul4 pn jd kul 0500pm cz ada yg xsmpai lg.dorg bg masa untuk minum ptg dulu.msk jer dewan pastu ada taklimat n dorg bagi jadual,then tgk lm jadual time skrg adalah time senaman ringan..faci pasang lagu kt dia punya laptop,kitorg kena wt ikut apa yg kitorg tgk kt LCD tu..waaaaaa kena menari ikut michel jackson.semua tergelak time tu tp ikut jgk la,YG MENURUT PERINTAH la katakan.haha
AKT. MALAM 1st DAY
sembahyang mgrib=>tazkirah=>sembahyang isya'
pastu kul 1030 pm stat kelas plak.tajuknya MISI dan VISI KEMAS.time tu lah saya kena ke depan bersama 2 lg org kawan saya untuk aktiviti yg mencabar sgt,bg saya la..:) MENGATUR 100 BIJI GELAS SUPAYA MENJADI BENTUK PIRAMID dalam masa 6 MINIT..alahh kacang jer..(pk lm hati ja la)huhu.atur punya atur la elok dh nk jd piramid kitorg tgk2 ada la plak muncul HANTU mai dk kipas kitorg punya piramid.waaaaaa abis jatuh semua piramid kami,tggl tapak jer..hampeh btol,penat kitorg atur.huhu..pastu kena wt lg dlm masa 5 minit plak,then xberjaya jgk wt lg sekali dlm masa 4minit.yg 6mnt td pn xbley wt tmbh la 4 minit..last2 penceramah tu bg chance wt piramid tanpa had masa beramai2.conform la jd tp takut gk kot HANTU dtg lg..hihihi..tp xder,so KAMI BERJAYA!! yeayyyyyyyyyyy...................dlm pukul 12 lbh baru kelas tamat.letih wooooo.blk bilik call MY LUVLY HUBBY sembang2 15mnt pastu mata saya dh x mampu nk buka dh..wish gud night kt MY LUVLY HUBBY then terus ZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.................

No comments:

Post a Comment