Thursday, March 24, 2011

.::RESULT SPM::.

arini result SPM kuar.adik saya antara calon SPM 2010..xsabar+takut+berdebar+dup dap dup dap+mcm2 lg la dia,ntah2 xbley tido apa semlm ni.hihi..katanya dia nk pegi amik result pukul 1030pg.dlm pukul11 lbh mcm tu saya pn call dia,nk tanya dpt berapa,tgk2 dia jwb 'ni baru dk jln nk masuk dewan.saya plak yg terlebih excited.hihihi...pastu saya pn sms dia suruh bagitau berapa dia dapat bila dh amik result tu.dlm dekat2 pukul12 dia sms ckp 'dpt 4A jer,down giler bla tgk BI dpt B'..ok la tu saya ckp dh rezeki byk tu jer,nk wt cmna..

balik keja jer saya sembang lak ngn MY MOM IN LAW,dia ckp adik nangis jer lm keta td ( MY MOM INLAW ikut masa dia g amik result tu).sian plak saya dgr tp xpe la kn dh usaha.xperlu toleh ke belakang lg,yg penting masa depan plak,fkrkan masa depan yg lebih mencabar lg.ceywah bersemangat jer saya.haha

pastu bermula la rancangan saya ngn MY LUVLY HUBBY,hihi.nk celebrate kejayaan adik tu.saya la yg tukang plannyer,MY LUVLY HUBBY ikut jer,saya igt nk ajak dorg semua g mkn ikan bakar kt kuala perlis.hurm sedapnyerrrr,lama tak makan ikan bakar,saya lak yg lebih.huhu..tp x tau lg la nk pegi bila.mybe mlm ni atau mlm esok.yeahhhhhh!!(terover lak)muahaha

apapn TAHNIAH UNTUK SYAZA SYAZWANI di atas usaha anda.....



            ~my sis in law~



No comments:

Post a Comment