Wednesday, April 20, 2011

::CAN'T WAIT::

yeay yeay kejap lg MY LUVLY HUBBY akan sampai, INSYAALLAH setelah 3hari berkursus. tak sabar saya rasa nk menunggu kepulangan MY LUVLY HUBBY. bukan tak biasa kena tinggal, memang salu MY LUVLY HUBBY kena kursus tapi kali ni rasa lain mcm jer, entah la kenapa. mybe sbb saya demam kot tu yg jd macam tu. tp now saya dah lega demam (ceywah dan2 lega bla HUBBY nk blk) hahaha

MY LUVLY HUBBY cakap dia naik bas malam kul 830mlm, erm salu kursus habis tgh ari tp kali ni abis ptg lak, so nak tak nak kena la balik mlm. ada bas ptg pukul 630ptg td tp tak sempat la pulak, klu tak mesti lagi awal sampai kan?? tp tak pe la lewat pn asalkan selamat dlm perjalanan. aminnnnn. saya tak sabar sgt nk jumpa MY LUVLY HUBBY, mcm2 saya nk citakan kt MY LUVLY HUBBY :) yg ABG NGAH pulak asyik tanya jer 'bila PAPA nk balik ni' dr ari ahad aritu sampai ke hari ni setiap kali bangun tidur n nk tidur itulah soalan dia :) anak PAPA betul sorg ni :) yg ABG LONG plak tak sabar nk tunggu PAPA balik sbb nk suruh PAPA wt burger.. hihi, kira makan jer anak kitorg yg sulong tu. badan pn da nak sama berat dengan MAMA dh. apapn tak pela janji sihat :)

MY LUVLY HUBBY ckp myb dlm 7 or 8 jam dia sampai la, nmpaknya awal pg jugak la sampai, so angah or ayah la yang p amik MY LUVLY HUBBY kt stesen bas nanti. can"t wait la abg ;)

papa with baby

No comments:

Post a Comment