Saturday, May 14, 2011

::KEHIDUPAN DI TEMPAT KURSUS::

erm, arini da masuk hari ke8 saya kt sini. perasaan? owh God! hanya Tuhan jer yg fhm apa yg saya rasa sekarang ni. miss miss miss miss miss them much much much much much more. tak tercerita dh ni. kalau lah dekat rasanya dh lama saya balik walaupun cuti hanya sehari. tambah2 pulak bila MY LUVLY HUBBY cakap anak saya yg 2nd tu bangun jer dari tido ptg td terus qeyau, bla tnya awat, dia cakap 'jom p amik mama'.. saya yg dengar kt sini ni da bergenang ayaq mata. klu terus dilayan or ada org tegur jer saya rasa conform ayaq mata ni laju ja kuar. saya cuba isikan masa saya kt sini dgn aktiviti supaya saya tak terlalu ikut perasaan, saya juga siap pesan kt kawan2 saya jgn tinggalkan saya sorg2, sbb klu masa saya dk sorg2 tu la saya akan jd tak tentu arah. minggu ni kelas mlm tak de, mggu depan n seterusnya memang full kelas malam. rasanya minggu depan saya akan mula sibuk dgn segala assigment n exam pertama. tp bila difikirkan balik, baik saya sibuk daripada saya free. time free tu la saya akan mula fkrkan mcm2. klu saya ikutkan sgt perasaan ni, gelong la saya. hihihi

makanan kt sini?? uhh mabeles gilerrr. tp baru seminggu kt sini saya da mula rasa jemu dgn makanan yg ada. makanan tak sama setiap hari n byk pilihan tp saya rasa mknn kt sini klu tak masin mesti tawar n klu tak tawar mesti masin, tak pernah la kata yg nk rasa btul2 garam dia tu. hihihi.. ewah komplen lak saya ni :) saya juga da mula plan dgn kawan2 saya utk buat aktiviti sikit bla ada masa lapang. asyik makan jer tak buat aktiviti sukan apa mai time nk balik nt mau besaq tong dram badan. ptg tadi da mula kuar jog :) tp jog ke?? rasa mcm berjalan jer. hahaha.. apapun janji ada la jugak exercise :) 

dalam kelas??erm, overall ok la, not bad. ceywah.. hihihi..  saya pn pernah masuk kumpulan dgn geng penyelia, dorg pn ok, boleh bekerjasama, xla nk kekwat n yang penting kt sini semua setaraf jer, xder ikut pangkat. buat kerja sama2, idea penyelia2 bagus n idea kami pn boleh diterima dorg. dorg banyak pengalaman so idea dorg lebih bernas n idea kitorg juga dorg hormati. 
cuti??yeayy, esok cuti la tp xbes pn. klu bley balik bes la. kitorg pn xplan la lg nk p mana2. yg ada dlm kepala otak ni esok cuti dan boleh tdo, nk cover yg lepas2. hihihi


ni room mate saya




ni time makan :)

sebelum masuk kelas

ni pn sblm masuk kelas gk :)

pemandangan bawah dr atas bilik

time jog.. ibu mengandung pn tumpang :)

No comments:

Post a Comment