Friday, May 6, 2011

:: NASI KERABU ::

sebenarnya hari ni saya nk ceritakan ttg makanan yg saya teringin sgt nk mkn sejak 2 menjak (not preggy ok!!). mulut terasa sgt nk mkn makanan yg di buat oleh sedara saya dr seberang iaitu SATUN. so saya pn ajak la MY LUVLY HUBBY balik sana, balik sehari pn cukup sbb bukan nk g jenjalan pn hanya nak balik untuk makan jer :). dari satu tarikh ke satu tarikh di plan nk balik semuanya tak menjadi di atas sebab2 yg tak dapat nk di elakkan. kempunan la saya. huhu.....

satu hari tu saya balik dari keja cm biasa la, time tu dh lupa da pn bab nk makan makanan kt sana ni, tgk2 kt atas meja makan ada nasi kerabu 4bungkus. kalut jer tanya MOM IN LAW 'sapa bagi tu mak?' MOM IN LAW cakap sedara saya ada balik sana n tok su kirim utk kami. wahhhhh sedap nih!! saya pn apa lagi tak sempat nk mandi dah makan dulu la, coz da lama teringin sgt nk mkn nasi kerabu ni. lepas makan tu blurppp, ALHAMDULILLAH kenyang tak sangga. pic tak der yer sbb xsempat nak snap lebih senang dikatakan saya tak teringat pn nk snap gambar nasi kerabu tu masa tu. hihihi

No comments:

Post a Comment