Wednesday, May 11, 2011

::MISS THEM::

arini da masuk hari ke4 saya kt tempat kursus. ada lagi 23 hari lagi utk saya menghabiskan masa kursus ni. arghhh lambatnya rasa masa berlalu. saya teramat merindui MY HEROES n MY LUVLY HUBBY. saya tak tau mcm mana nk hadapi hari yg seterusnya lg. ini baru permulaan kursus, 10% pn belum lagi :(

hari ni jugak MY LUVLY HUBBY kena kursus 2 hari. kesian anak2 kt rumah. tapi apalah daya kami nk menolak semua ni, apa yg kami buat ni pn untuk OUR HEROES jgk. erm, perasaan saya??entahlah kadang2 ok kadang2 bengong. jadual lak saya rasa agak padat, hari sabtu pn ada kelas, ahad jer cuti. klu tak bleh balik :( 
apala agaknya ANAK-ANAK mama tgh buat sekarang kan??? saya da cuba wt skype video call kt MY LUVLY HUBBY, saya da boleh tp MY LUVLY HUBBY lak tak boleh nk download, tenet slow sangat kt umah. video call kt YM dah lekat2 lak. tp ok la jgk boleh tgk muka anak2 real. membilang hari jer saya kt sini.



2 comments:

  1. sabar ye..ni pun utk anak2 jugak kn..kta bekerja utk kesenangan anak2..:)

    ReplyDelete
  2. pah, teruk sgt rasa..mcm nk lari blk jer..huhu..qeyau tak tau bpa kali dh :(

    ReplyDelete